
BİTKİSEL ÜRÜNLERİMİZ HAKKINDA DETAYLI BİLGİ İÇİN TELEFONLARIMIZ DAN
0232 833 41 19 GSM: 0536 377 80 54 GSM: 0505 882 21 47
SİTEMİZİN ÜCRETSİZ CANLI DESTEK BÖLÜMÜNDEN BİREBİR İLETİŞİM KURABİLİRSİNİZ
Balık yiyen bebeklerde egzama riski azalıyor
Ankara (AA)- İlk dokuz aylık dönemde balık yedirilen bebeklerde egzama görülme olasılığının daha az olduğu bildirildi.
İngiliz Independent gazetesinin internet sitesinde yer alan habere göre, İsveçli bilim adamlarının yaptığı araştırma, balığın bebeklerde egzama olasılığını yüzde 24 oranında azalttığını ortaya koydu. Bu oran, yağlı veya yağsız balık türlerine göre değişiklik göstermedi.
Sonuçları Archives of Disease in Childhood dergisinde yayımlanan araştırma ayrıca, evde kuş beslenmesinin de bebeklerde egzama görülme olasılığını
yüzde 65 oranında azalttığını gösterdi.
Evde beslenen kuşlarla ilgili daha önce yapılan araştırmalar, kuş tüyünün alerjileri önleyebileceğini göstermişti. Araştırma çerçevesinde, çocukları yeni doğan 5 bin aileyle, çocuklar bir yaşına gelinceye kadar görüşüldü.
Bir yaşına gelmeden her 5 bebekten birinde görülen egzamaya yol açan en önemli etkenin kalıtım olduğu biliniyor.
kaynak: mynet.com
devabitki.com sitesinde olan bilgiler sizin özel sağlık durumunuz için kullanılamaz.devabitki.com sitesinde yayınlanan makaleler internette ki değişik sağlık bilgi kaynaklarından edinilmiş karma bilgilerdir devabitki.com Sizlere aktardigimiz bilgiler, tavsiye niteliginde olup, reçete ya da tedavi yöntemlerinizi degistirmeye yönelik degildir. Bilgilerin yanlis anlasilmasindan ve buna bagli olarak dogabilecek magduriyetten devabitki.com yasal sorumluluk altinda degildir. Gerçek bir tani ve tedavi için, hasta ve doktorun yüzyüze gelmesi gereklidir. Bu sitede verilen bilgilerin kullanilmasinin sorumlulugu tümüyle kullaniciya aittir.